Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen over WeTime en de antwoorden hierop:

Wij zijn verhuisd

Mail je nieuwe adres naar info@wetimerotterdam.nl. Dan zorgen wij dat de pakketjes op je nieuwe adres bezorgd worden.

Verhuis je naar een adres buiten de gemeente Rotterdam? Dan kun je helaas niet meer meedoen aan WeTime. Het kleed en de speeltjes die je al hebt ontvangen mag je uiteraard houden. Geef je verhuizing alsjeblieft door via info@wetimerotterdam.nl of het contactformulier.

Ik heb een tweeling

Geef beide namen op in het vakje voornaam. Er wordt per gezin maar één kleed verstrekt.

Ik ben het kleed verloren / het is kapot gegaan

Helaas hebben we op dit moment nog geen passende oplossing. Kijk of je op een eigen kleed toch lekker samen de opdrachten kunt doen.

Ik wil geen WeTimePost meer ontvangen

Meld je af via info@wetimerotterdam.nl.

Ik woon niet in Rotterdam, maar wil wel het kleed ontvangen

Het kleed is op dit moment echt voor inwoners van Rotterdam. Stuur een mailtje naar info@wetimerotterdam.nl. Bij voldoende interesse kijken we wat de mogelijkheden zijn 

Waarom maar één keer meedoen met WeTime per gezin?

Ons budget is daarvoor niet toereikend. Bovendien kan je, na je eerdere ervaringen, het kleed natuurlijk zelf prima gebruiken om ook met je andere kind fijne speelmomenten te ervaren. Je hebt immers al veel mooie speelervaring opgedaan.

Waarom kun je alleen starten tussen de 1 en 1,5 jaar oud?

De kwartaalpost van WeTime past bij de leeftijd van je kind. Omdat we graag drie jaar lang passend meegroeien, hebben we voor een startleeftijd van circa één jaar gekozen.